ACNE INVISIBLE

Dlouho jsem nepřispěla na svůj blog článkem, ale dnes jsem si řekla, že si najdu čas a podělím se s Vámi o pár nových věci, které momentálně u mě probíhají. Ti co sledujete můj instagram jste si určitě všimli, že i jako dalších 10055320038880 vysokoškoláků, mám zkouškové období. Začala jsem 18.1. jelikož jsem měla ještě praxi. Zatím vše probíhá u mě v klidu, až na to že jsem neskutečně unavená, už mě nic nebaví a mám samé negativní myšlenky. Včerejší den pro mě nebyl moc úspěšný, ale i přes ty nějaké neúspěchy se musím posunout dál.

Hlavním důvodem je ale to, že se chci s Vámi podělit s jedním produktem, který se budu snažit co nejrychleji otestovat. Poslední dobou nemám čas ani na sebe! :/ Což dělám asi dost špatně, ale co nejdříve to napravím!!! Nevím jestli jste o této vychytávce už někdo slyšel, ale chtěla bych Vám představit set jménem ACNE INVISIBLE. Jedná se o péči o pleť při akné, které obsahuje 3 produkty!
▬ 1 TUBU HA GELU ( ha je zkratka kyseliny hyaluronové)
▬ 1 BALENÍ PLOŠNÉ NANOVLÁKENNÉ PÉČE
▬ 1 TUBU ZNEVIDITELŇUJÍCÍHO KRÉMU
A jak to vlastně všechno funguje?
Výrobcům šlo hlavně o to, aby žena/dívka co bude používat tuto sadu měla zdravou a krásnou pleť bez akné. Je tu trochu víc teorie o nanovětě a nanovláknech, které obsahují ty "lepítka" plošné péče, ale myslím si, že by to stejně nikoho nezajímalo, takže Vás tím nebudu zatěžovat. Uvidíte je na poslední fotce.
Zde jak už jsem napsala na úvod, tu mám dvě tubičky gelů. Ta tmavší je s HA gelem a ta světla-bílá je zneviditelňující krém. Celá ta aplikace je naprosto jednoduchá! Pokud se ráno probudíte s pupínkem, který Vám ničí image a vlastníte tento set, nejspíš to pro Vás nebude problém. Nejdřív ale co musíte udělat, pro tuto péči? Na pupínek nanesete z tuby HA gelu jemnou vrstvu a hlavně na vyčištěnou pleť. Mimo jiné HA gel suprově hydratuje pleť! Poté co budete mít aplikován tento gel nanesete nanovlákno na vrstvu gelu a necháte přitisklé. A posledním krokem je to, že na nanovlákno nanesete zneviditelňující krém. Nanášíte podle potřeby a čím více, tak je efektivnější zneviditelnění. Tuto celou aplikaci můžete nechat působit přes den či noc a poté se jednoduše dá sloupnout! Jak říká výrobce, čím déle necháte, tím lépe pro Vaši pleť!
Doufám, že jsem Vám zde nějakým jednoduchým způsobem přiblížila tento set. Je určený jak pro ženy tak pro může, takže kluci pokud tohle čtete a máte problémy s pletí, nebojte se to vyzkoušet! Já se těším už na testování! A až budu vědět nějaké výsledky, tak se Vám určitě ozvu!!! Už jste nějakým způsobem o tomto setu ACNE INVISIBLE slyšeli?
CHCETE SI ZASOUTĚŽIT O TENTO SET? 
https://www.instagram.com/nikolkachova/
Sledujte mě na instagramu a dozvíte se více! ☻

2 komentáře

  1. Hi sweetie, how are you doing?
    I just wondered if you'd like to switch banners..
    Let me know, it would be great to support each other in blogging.
    Have a lovely day!

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Facebook Page *Click*

    OdpovědětVymazat
  2. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥