CREAMY EYELINER - MISS SPORTY

Krásný den slečny! Jak se máte dnes?
Venku to všechno roztálo a vane teplý vzduch. Já upřímně miluji když je sníh a do toho padají ty velké sněhové vločky! I když si stěžuji na zimu, mám to ráda!!♥ Mě osobně ještě zbývají poslední 4 zkoušky, a musím se pochválit. Na to že jsem teprve v prvním ročníku jsem se na té vysoké docela rychle zvykla a když se chce, tak jde prostě všechno i když bych si sama sebe představuji někde jinde.
Poslední dobou nemám čas na líčení, vždycky jedu jen základní věci jako je make-up, pudřík, řasenka, obočí... na linky nemám čas a když jo tak se mi stejně nepovedou... Někde snad na instagramu, na jednom profilu, kde jedna slečna fotí líčení, jsem se zamilovala do stylu zvýrazněných očí bílou linkou! Rychle jsem běžela do drogérky, a tak jsem si pořídila bílou tužku na oči! Používám ji vždycky tak, že si zvýrazním koutky očí, které mi tuto oblast dokáží rozjasnit a mě se to zalíbilo.
V pondělí, když jsem se potulovala po městě, zašla jsem do DM a zaujala mě tato krémová tužka na oči od značky Miss Sporty. I když tuto značku nemám moc ráda, a nějak místo laků na nehty od ní nic nevlastním, musela jsem si jí koupit. Stojí 60,-, takže jsem byla rychle u kasy!
Hned jsem jí musela vyzkoušet a jsem s ní spokojená víc, jak s nějakou bílou tužkou na oči! Konzistence je krémová, takže se dobře a lehce nanáší. Takže holky, určitě jí vyzkoušejte. Mají jí ještě v černém a tyrkysovém odstínu.
HEZKÝ DEN! 

2 komentáře

  1. Tak to mě Miss Sporty velmi překvapila,mám na ní stejný názor a také mám do ma od ní pouze laky na nehty! Ale ta tužka má nádherný odstín :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥