SPRING WATCHES ♥ ESPRIT

V minulých článcích, určitě najdete článek, který se týkal hodinek. Snad každý den navštívím stránku WE♥IT či PINTEREST pro inspiraci. Dost jsem si oblíbila takové fotky, kde jsou vidět doplňky, různé kousky outfitů a různých věci co vypadají fakt hezky. Nakonec jsem si řekla, že je už toho koukání dost a že by konečně taky mohl nastat den, kdybych si nějaké ty vkusné, špičkové hodinky pořídila. I když jsem teď byla obdařená hodinkami od OPS!OBJECTS, řekla jsem si, že to chce nějaké hodinky, které budou výrazné, barevné, ale zas né tak křiklavé se kterými přivítám naplno jaro! Dlouho jsem hledala na internetu, po různých e-shopech i u nás ve městě v obchodech a žádné se mi tak nelíbily jako ty, na které jsem narazila na e-shopu PROHODINKY.CZ. S tímto e-shopem jsem se setkala poprvé, nikdy jsem o něm neslyšela, takže následně jsem si hledala recenze zákazníků na tento e-shop, jelikož si přeci nebudu nic objednávat od špatných prodejců. Našla jsem samé kladné hodnocení, tak jsem si řekla, že to s tímto e-shopem risknu a uskutečním svůj osudový kup.
Začala jsem se nejdříve seznamovat s e-shopem, prohledávala jsem všechny kategorie, dámské i ty mužské, kdybych náhodou chtěla svému přítelovi do budoucna nějaké pořídit. Prohodinky.cz mají velmi bohatý sortiment, takže jsem necelé dva dny strávila vybíráním těch svých pravých.
Měla jsem asi 15 adeptů, ale rychle jsem několik vyškrtla. Co mi teda dalo hodně zabrat, byla značka hodinek. Líbili se mi nějaké od ESPRIT, ROXY a DKNY. Samozřejmě e-shop nabízí spoustu ostatních kvalitních značek, ale tito mě oslovily nejvíce. Do výběrového kola postoupily hodinky těchto značek a následovalo veliké dilema......Zvítězily ESPRIT!
Model hodinek je ESPRIT MARIN 68 SPEED PASTEL ROSE a tady vidíte jak vypadají. Já upřímně jsem velice zvědavá, jak budou vypadat doopravdy a na  ruce. Takže hodinky vloženy v košíku, objednáno a teď už jen čekám na zásilku s hodinkami. Četla jsem na stránkách, že všechny hodinky jsou dodány v originálních krabičkách značky, takže i na tu jsem tedy zvědavá. Bezplatná úprava řemínku, ano. To prohodinky.cz taky zvládnou, takže stačí když si změříte obvod svého zápěstí, napíšete jim ho do poznámek a oni Vám ho zdarma upraví přímo na Vaší ruku. Hodinky by mi snad měli přijít do 2 dnů pomocí kurýrské služby GLS, tak až je obdržím, dám vědět jak tenhle můj nákup dopadl!♥
LÍBÍ SE VÁM?

4 komentáře

Děkuji za Vaše komentáře! ♥