UGG - SLIP ON

Ahojky holky! Vítám Vás v prvním dni nového měsíce února! Neskutečně ten čas utíká, od té doby co jsem na vysoké škole. Nedokázala jsem si rok 2016 představit, jak vše bude probíhat, zkouškové a tak a za chvíli to bude všechno u konce. Máte to tak někdo stejně? Tímto článkem jsem se chtěla trošku pochlubit. Pořídila jsem si botky od značku UGG! Už několik měsíců koukám na válenky od této značky, ale řekla jsem si, že ještě není ten čas na to, si je pořídit! :D Několikrát jsem si válenky zkoušela v Office Shoes, zamilovala jsem si je doslova! Nožku máte jako v bačkůrkách! Takže šetřím šetřím a příští zimu do nich jdu!
Prozatím aby mi to nebylo líto, jsem v nabídce Office Shoesu našla tyhle slip-on botky, které mě uchvátily na první pohled. Minulý rok, jsem vystřídala několik slip-on bot, že jsem si řekla, že zainvestuji do těchto a uvidím jak mě tato značka UGG překvapí při denním nošení, než jen, když si to vyzkouším na prodejně. Tak je mám už doma!♥ A jen čekám na počasí, kdy je zlatíčka vytáhnu. Jsou z pravé ovčí kůže a jestli vidíte na fotkách, v patě mají ovčí vlnu! Jsou prostě pohodlné a doufám, že jsem si zvolila dobře a že mě značka UGG nezklame tak, že příště to budou válenky!
Co si myslíte o značce UGG? Líbí se Vám?

7 komentářů

  1. Jéej tie sú krásne, určite skvelá kúpa mne sa veľmi páčia. A sama som uvažovala o kúpe zimných topánok od tejto značky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto sú asi prvé topánky od UGG, ktoré sa mi páčia. A do týchto si myslím sa určite oplatí investovať, pretože tie ich "papuče", ktoré sú síce nádherné, ale podľa mňa iba čisto do takej suchej zimy bez snehu a dažďa. Tieto krásky sú ozaj nádherné :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  4. Slip ony od ugg? Tyjo pěkný, líbí se mi :) drive jsem chtela valenky, ale dneska se mi vůbec nelíbí a jsem ráda, že jsem do nich ty peníze nedala

    OdpovědětVymazat
  5. Právě jsem taky připravovala článek :) Já mám od ledna vysoké válenky a jsem naprosto nadšená! ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  6. od UGG jsem si nikdy nic nepořizovala, ale ty slip-ony jsou fakt boží:) Tento druh bot mám hrozně ráda.
    S tím časem naprosto souhlasím. Ještě nedávno byl Silvestr..a teď už je zas Valentýn. Letos jsem měla svoje poslední zkouškové, takže to byla taková nostalgie. Sice mě v létě čeká ještě jedna zkouška, ale to už nejsou ty pravé zkouškové nervy :D

    ...Instantní krása//Giveaway...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥