15. 2. 2017

♥ COCO potěšení ♥ NATURALIUM

Ano, já přiznávám...Zbožňuji KOKOS a všechno s kokosem, jak kosmetické produkty tak vůně, jídlo, krémy..no prostě na tom ujíždím. Možná jednou, v příštím životě budu kokos! :D hm.hm.hm...Jak už určitě z obrázku vidíte, dva produkty, které mi byli dány už dááávno jako dar, (nejlepší dar), jsou od velmi profláklé značky NATURALIUM. Tato značka je španělského původu a každý jejich produkt odráží jakousi "touhu" po jednoduchosti a návratu k přírodě, což si myslím, je velice pravdivé. jelikož tyto dva produkty, osvěžující tělový sprej a vyživující tělové mléko mě opravdu zaneslo do přírody, spíše na ostrov! Když se nadechnu té "magické kokosové" vůně, přijdu si opravdu jak na ostrově, povalující se na pláži u moře, nikde nikdo, no prostě havai.
 Tento článek, s těmito dvěma produkty, není pro Vás žádná novinka. prostě se mi dnes nějak zachtělo napsat tenhle článek. Určitě každá druhá, nějaký produkt od NATURALIUM vlastníte! A já mám právě tyto dva z kokosové řady! A nedám na ně dopustit. Určitě je dobré zmínit, že kokosová řada není jediná. Dále ještě nabízejí melounovou, která mě také moc láká. malinovou, nebo třeba i mangovou, ale samozřejmě je jich více.
Výrobky se snadno aplikují, hydratují a dokonale provoní celé tělo. Tělový sprej je doslova pro mě oázou, když se jím "navoním" provoním snad celý barák. Tato kosmetika nepatří mezi ty "drahé" takže jejich koupě Vás rozhodně nezrujnuje. Pokud chcete skvěle vonět, nemá cenu si kupovat předražené produkty, stačí tyto a vybrat si mezi tématickou řadou, která Vás nejvíce osloví. Během psaní tohoto článku, jsem ještě brouzdala po internetu a koukala jsem se na nějaké novinky a co mě teda zaujalo a co jsem opravdu nevěděla, že nabízejí i hydratační masky na vlasy a nebo tělové másla. Tyto produkty jsou snadno k sehnání buď ve vybraných drogeriích či na internetu na oficiální stránce NATURALIUM nebo na NOTINO.
JAKÉ MÁTE ZKUŠENOSTI S NATURALIUM?

3 komentáře:

  1. Tuhle značku už jsem zahlédla u nás v Tetě, ale teda docela mě i zaujala :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ten telový sprej musí byť skvelý, wooow :O hneď by som taký brala :)

    Sabi z blogu Beautiful savage - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥