MISS SPORTY

Zdravím všechny milovnice kosmetiky. Jak jste si mohli všimnout, nedávno jsem přidávala článek od značky MS na novou kolekci REALLY ME! Tímto článkem jsem rozhodně touto značkou neskončila. Mám tu pro Vás další produkty, které si dnes rozebereme. Co se týče samotné značky MISS SPORTY, nepatří mezi ty drahé. Všechny produkty jsou cenově dostupné a rozhodně bych tuto kosmetiku doporučila nejvíce těm, "mladším", které s líčením začínají a nechtějí utrácet "majlant" a chtějí vypadat dobře. Navíc když v drogérii narazíte na nějakou super cenu, seženete tyto produkty ještě za lepší peníz!
Tyto dvě paletky v kombinaci čtyř stínu jsem si oblíbila docela rychle. Líbí se mi jejich třpytivý nádech a jemnost tónů barev. První paletka zleva GOLDEN a doporučila bych jí spíše k dennímu líčení. I když je paletka takhle malá, dokáži si s ní vyhrát. Když se nechci moc zdržovat líčením, aplikuji "bílý" stín, který když si štětcem rozetřu přes celé víčko, "olala" mám doslova pohled jako Elsa z Frozen :D bílé třpytky mi dokonale opticky zvětší oči, je to jednoduché a nevýrazné, ale když s člověkem komunikujete, určitě si Vašeho skvělého pohledu všimne. Druhá znázorněná paletka SMOKEY, s ní dokážete vykouzlit naprosto dokonalé kouřovky. Někdo nosí výraznější líčení přes den, ale já tuto paletku spíše preferuji na večerní akce. Opět nesmí chybět třpytivý nádech.
No a taky něco pro naše rty. S líčením rtů dost často bojuji. I když někam jdu, tak nosím v kabelce rtěnku, možná víc rtěnek, než jen jednu. Ale nejsem za boha schopná, si přes celý večer, když někde jsem, permanentně kontrolovat, zda se mi rtěnka ze rtů nesmyla. Takže se doma krásně nalíčím, namaluji si rty, no, ale takhle dobře vypadám jen chvíli, dokud rtěnku neopatlám o skleničky..:D a upřímně jsem ještě nenarazila na rtěnku, která by mi vydržela přes celý den. Těchto pět rtěnek z kolekce WONDER SMOOTH na tom nejsou jinak. Na dlaň ruky jsem vám dala vzorníčky, jak jednotlivá rtěnka vypadá. Rtěnky mi přijdou takové hodně "máslové" nevím, jak tu konzistenci popsat, ale než dosáhnu opravdového odstínu, musím si jí tam opravdu hodně nanést. Ani tyto rtěnky nejsou vyjímkou s tím, že moc dlouho nevydrží na rtech. Ale odstíny barev jsou vskutku zajímavé.
Poslední dva produkty, opět zaměřeny na oči. Miss Sporty si dovolila do kolekce 100% ROCK zasadit tyto "rockerské" produkty. Tuto řasenku a tužku na oči bych doporučila aplikovat poté, co si vytvoříte kouřové stíny pomocí paletky SMOKEY. Kartáček na řasy je velký a hutný, ale je potřeba s ním zacházet jemně, jelikož pak docela slepuje řasy. Zato tužka na oči je perfektní, sice je malá a snadno jí dokážete vyplácat, obzvlášť ti, kteří na očních linkách nešetří, ale je vážně super! Kdo je šikovný, může linku jemně rozmazat/rozetřít (občas ty moje výrazy jsou děs!) a vytvořit si tak kouřový nádech očí.

POKUD MÁTE NĚJAKÉ SUPER TYPY NA RTĚNKU KTERÁ VYDRŽÍ POMĚRNĚ DLOUHO, ŠUP S NÍ DO KOMENTÁŘE!

4 komentáře

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  2. Na celý den mám jenom rtěnky tekuté, skvěle drží dermacol 16h a sephora lip creamy :) z těch krémovějších jsem s výdrží spokojená třeba u trend it up rtěnek, nebo jordany, na kterou mám na blogu článek, ale nikdy se mi u klasických rtěnek nestalo aby držely opravdu celý den :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám jednu tu paletku očních stínu a teda já zase říkám tohle se jim velice povedlo! :) Staly se mými oblíbenci. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  4. rozhodne odporúčam Dermacol 16h Lip colour, teraz tie nové :) to je výdrž ako má byť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥