REALLY ME!

Už jste si mohli všimnout v drogeriích, v regálu s kosmetikou, od značky MISS SPORTY nádherné pastelové novinky. Tato nová kolekce od MS, která se jmenuje REALLY ME! má jaký si "kontext" a to: BUĎ SAMA SEBOU! Všechny produkty od této kolekce by měly, pro nás "holky" jedinečné a dodat nám ten nejpřirozenější look.
Lesklé tekuté balzámky, ve čtyřech různých odstínech. Škoda, že nejde slovy popsat jak dokonale voní! Balzámy, spíše tomu říkám lesky, nemám moc ráda, jelikož mě děsí představa, že zafouká vítr, a všechny moje vlasy se mi nalepí na pusu...Ale díky té vůni to nějak strpím a dokonce ani nemají takovou konzistenci jako klasické "uleptané" lesky. Jemně dodají rtům jas, který vypadá přirozeně. Každý z balzámu schovává v sobě ve složení slunečnicový olej, který právě dodává přirozený lesk.
Stíny & tužka v jednom, tahle ta kombinace barevných tužek má sloužit pro každý tip očí. Ať už máte modrou, zelenou či hnědou, tyto produkty Vám z očí vykouzlí skvělý make-up. Tyto dvoukoncové tužky mě nadchly. Ale dle mých modrých očí, nebo zelených? Přijde mi že je mám pokaždé jiné, bych měla mít kombinaci taupe a zlato-řůžové... ale nevím nevím jak s tou růžovou..Aplikují se jednoduše, stačí nejdřív jemný nude stín na celé víčko a poté nakreslit podél řas linku. O lacích na nehty bez komentáře. Jsou průhledné s růžovými nebo zelenými třpytkami.
Objemová & zbarvující řasenka. O řasenkách od MS občas pochybuji, ale tahle mě milým způsobem překvapila, neslepuje řasy do chomáčů. Řasy jsou krásně tmavé a výrazné. Tato řasenka také má v sobě jedno kouzlo, nevím co je na tom pravdy, jelikož řasenky střídám a nepoužívám jednu dokud jí nevyplácám, ale tato má speciální tajemství! Řasenka způsobuje zbarvení řas v průběhu času. Pokaždé když se použije. jsou řasy tmavší a tmavší, takže i když nejste namalovaná, tak máte "dračí" pohled. Jestli některá z Vás tuto řasenku používá a má s ní takové zkušenosti, můžete se podělit s nimi v komentáři.
Posledním produktem je make-up ve vysouvací růžové tubičce. Na první pohled to vypadá spíše jak korektor. Snadno se používá, aplikuje se nejlépe asi přímo nanesením na obličej. Skvěle kryje nedokonalosti a nejsem po něm vysušená, takže výborně hydratuje.

Asi nejvíce jsem spokojená s balzámky a řasenkou. Ale musím říci, že tato kolekce do oka přímo padne. Souhra pastelových barev je opravdu kouzelná.

VLASTNÍTE NĚJAKÝ PRODUKT Z KOLEKCE REALLY ME?!

2 komentáře

  1. No tuhle kolekci jsem už zahlédla a co mě tak zaujalo byli jen ty laky na nehty, jinak vše ostatní mě nechává chladnou.

    OdpovědětVymazat
  2. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥