SPRING MOOD

Krásný den, dnes to bude spíš takový krátký fotočlánek...Outfitový článek!
Miluji jaro, to přicházející teplo. Když svítí slunce, snažím se "nahřát" jak solární panel :D Dny, kdy se dalo chodit v tričku jsou ale za námi. I když dnes odpoledne bylo krásně, ráno jsem mrzla v zimní bundě...A nebo to bude spíše tím, že jsem zmrzlík?! To je fuk...Každopádně už chci teplo a jenom teplo! Z toho pochmurného počasí jsem protivná a nic mě nebaví. Takže postel, film a něco sladkého k tomu! To se to pak kyne do plavek...Pro těch pár slunečních dnů, jsem se přímo rozjařila! Oblékla jsem na sebe nové kousky, které mě totálně nadchly v Tally Weijl, tak už jsem si s nimi štrádovala domů. Dříve jsem byla neustále oblečená do černé barvy, ale teď je pro mě bílá nejlepší a pastelové barvičky tomu dodávají šmrnc! Jako doplněk jsem zvolila své nové slunečný brýle značky RayBan z MISTEROPTIC.CZ.
Trench Coat: Tally Weijl //T-shirt&Ripped Jeans: Tally Weijl //Watches: Esprit //Sunglasses: Rayban
Jak se Vám OUTFIT líbí?

7 komentářů

  1. krásny outfit! :) veľmi sa mi páči trenčkot :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpovědětVymazat
  3. Such an amazing post! I just found your blog and I love it :) I hope you're having a great day!

    mfashionfreak♥blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥