FASHION FITNESS

Zdravím všechny sportovní nadšenkyně a zároveň milovnice módy
musím se přiznat, že poslední dobou trávím více času ve sportovních obchodech a nechávám se přímo unášet sportovníma kouskama. Myslím si, že za chvíli budu asi chodit jen v leginách a volných tílkách na cvičení, protože poslední dobou nenakupuji nic jiného. Jelikož trávím nespočet množství hodin ve svém oblíbeném fitness centru, kde mimo jiné předcvičuji své hodiny, je potřeba pořádně svůj šatník doplňit o pořádnou zásobu "cvičebního úboru". Jsem spíše pro jednoduší styly, jednoduché, nejlépe ty v černé barvě, ale nepopírám, že někdy neujedu na nějakém pořádně strakatém a křiklavém kousku.
 Na instagramu mě zaujalo několik profilů e-shopů, kde právě nabízí několik stylů, značek, kompletů...Nijak jsem se nikdy nezaměřovala na konkrétní značku, ale co mě kromě značky Nebbia zaujalo, byly krásné a jednoduché kousky značky GYM GLAMOUR. Dámy rozhodně vím, o jakých kompletcích je řeč, protože instagram je plných těchto holčin, co nosí tento styl. A tak nějak jsem taky neodolala. Vyměnila jsem svojí dlouholetou lásku Reebok a nyní nosím tento skvělý komplet od GYM GLAMOUR, který jsem sehnala přes e-shop GYMRAT.CZ 
Nejvíce co se mi na tomto stylu líbí je vysoký pas a hlavně ten materiál! Na kůži je krásně příjemný, nepne a navíc krásně vytvaruje tělo. Na stránkách u každého kousku oblečení máte vloženou rozměrovou tabulku, takže rozhodně nemějte strach, že by Vám dorazilo zboží, které by Vám nesedlo. Navíc GYMRAT.CZ  100% garantuje kvalitu a originalitu. Nejčastěji se setkávám se spousty napodobenin značky GymGlamour, ale jednoduše...na legínkách v přední častí na nás vykoukává logo "G", což symbolizuje jedinečnost. 
Pokud tedy hledáte něco módního v čem se budete cítít skvěle a zároveň Vám to dodá pohodlí při cvičení, rozhodně bych volila e-shop GYMRAT.CZ , kde mimo mé oblébené značky GG, najdete spostu známých a hlavně krásných oblečení pro sport! 
JAKÝ STYL SE VÁM Z E-SHOPU LÍBÍ NEJVÍCE? 

1 komentář

  1. Moc ti to sluší. Já chci začít cvičit po šestinedělí, ale doma, nemůžu chodit do fitka nemáme hlídání :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥