SPORTS BRA

Po pár měsících jsem tu zpátky, tentokrát píši tento článek přímo v hlavním městě Velké Británie - LONDÝN. Prázdniny neprodleně ubíhají, poslední měsíc v Anglii a pak zpět do školního procesu, na nový obor, ale o tom až v jiném příspěvku!
V pozadí fotek klasická anglická "cihlová" zídka, jednoduchost, originalita či lenost? Mě se tenhle styl ale líbí :) ... 
Na sobě nosím, legínky z GymGlamour, ale kráska které patří tento post je sportovní podprsenka značky DORINA z e-shopu TRIOLA.CZ
Nejvíce originální ze všech sportovních podprsenek, které vlastním, je na této přední zapínání. Na oblékání je jednodušší, pohodlí je v ní ve srovnání s ostatníma stejné. Doplňuje jí lehké vyztužení v oblasti poprsí, které je snadno odnímatelné.
Co mě osobně nejvíce nadchlo na tomto modelu, je zadní strana, styl, kombinace černo-tyrkysové barvy a prodyšný materiál. Po 11 kilometrovém běhu se cítím stále fresh!
Pokud chcete udělat paráda ve fitku, určitě bych sáhla po tomto modelu. Značka DORINA není okoukaná a Vy budete originální! Podprsenka padne maximálně pro střední velikosti, pro bujnější dekolty určitě mrkněte na značku PANACHE, která má také velmi originální kousky.
Triola má také své kamenné prodejny, takže pokud si nejste jistý svojí velikostí a nemáte rády nákupy online, stačí osobně zajít a vyzkoušet. Takhle jsem si svou sportovní podprsenku vybírala i já v Triole v Českých Budějovicích. Seznam kamenných prodejen najdete na webových stránkách. Nyní máte na tento model akci! Takže pokud Vás zaujala, určitě neváhejte.

JE PRO VÁS TRIOLA NOVINKOU ČI JE TO VÁŠ OBLÍBENÝ OBCHOD?

Žádné komentáře

Děkuji za Vaše komentáře! ♥