MÁ CESTA

Přeji krásný den milý čtenáři.
V tomto článku Vám nic doporučovat nebudu, naopak bych chtěla povznést trochu motivace. Ani nevíte, jak se člověk může cítit krásně, když si opravdu jde za tím, co chce! Určitě to někteří také cítíte, když děláte to co Vás opravdu naplňuje, ale neustále mám ve svém okolí i ty, kteří jsou sami se sebou nespokojeni, zkrátka nenaplňuje je to, co dělají, nebo se neustále hledají. I já měla takový problém, dokud jsem tak nějak nepřestala všechno řešit. V tu dobu, když jsem objevila své pořádné "JÁ" jsem se nacházela sama od rodiny a svého přítele v Londýně. 
V tu dobu jsem se snažila nic neřešit, na nic nespěchat. Po skoro 3 měsících jsem si uvědomila jednu věc, v čem jsem dobrá? Co mě za svůj život zatím nejvíc bavilo? Chodila jsem dříve na hodiny jumpingu jako klientka, slyšela jsem na sebe dobré ohlasy, že mi to jde a že bych to mohla trénovat. Ještě za přítomnosti mého pobytu v Londýně, jsem si našla nejbližší termín pro školení Jumping Fitness a tak se stalo. Po měsíci mého návratu do ČR jsem se řítila xxx km do Pardubic na školení. Po víkendu se ze mě stala instruktorka jumpingu. Po týdnu jsem dostala smlouvu s fitkem, kde jsem dostala dvě své hodiny jumpingu. Neskutečná motivace a já jela po dvou měsících do Prahy na další školení, tentokrát na H.E.A.T. program. Hurá, stala se ze mě instruktorka H.E.A.T.U. Za chvíli to bude skoro rok, co předcvičuji a rozdávám radost z pohybu dál. Konečně dělám to co mě baví, dokonce jsem změnila obor na VŠ a snažím se jít správně v dráhách studia nutriční terapeutky a o prázdninách mě čeká jedno velké boom!
 Během roku předcvičování a cestování ve Spojeném Království se mi naskytlo pár zajímavých spoluprací, které se nedaly odmítnout. 
První byla možnost spolupráce s Mattoni Half Maraton v ČB, především pro DM rodinný běh jsem připravovala všechny malé i velké běžce před jejich startem rozcvičkou. Stát na podiu před celým náměstím, to je tedy zážitek i tréma!
Další podobná možnost byla nedávno při NIGHT RUN opět v Budějovicích (kde jinde), kde jsem měla rozcvičky dokonce 3! Brala jsem to jako výzvu při trénování trémy :D. První rozcvička byla pro Sberbank Family run, druhá pro Avon běh 5km a poslední a ta nejlepší rozcvička byla v závěru NN NIGHT RUN 10km, který jsem s přítelem dokonce také běžela a tím jsme i překonali všechno, protože to byl náš první 10km maraton, s čelovkama na hlavě, v noci, neskutečný zážitek.
Do článku jsem vložila pár fotek, aby jste měli nějakou představu, jak jsem se třeba mohla cítit a jak to všechno vypadalo.
Jsem vděčná za všechny tyto příležitosti, na podiu, ve fitku při svých plně obsazených hodinách, protože všechny tyhle minuty mě dělají šťastnou, ale cesta je náročná. (děkuji za podporu své rodiny a přítele)
Proto se nebojte dělat jen to co Vás naplňuje, nenechte se nikým ani ničím ovlivnit, budete se pak cítit úplně jinak! 
Na závěr článku bych chtěla vložit fotku z NN NIGHT RUNU, kde jsme s přítelem už skoro v závěru dlouhých 10km.
Pokud jsi ve svém životě nespokojený, neboj se za tím vším udělat jednu velkou tlustou čáru. Žiješ jenom jednou! 
Přeji krásný víkend!

3 komentáře

  1. Páni, gratuluju ke splnění tvého snu ! :) Vždycky je super, když člověk najde něco, co ho opravdu baví a dělá to s chutí :)

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. ..a pokud jste v životě nespokojení a se svým životem momentálně nemůžete hnout, hněte doma alespoň s nábytkem... no- to vám je taky adrenalín!! ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Looking for Ready to move in Independent House Villa available for sale in Noida Extension Greater Noida.

    Villa projects in Noida

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥