Cvrččí energie od SENS

PROTEIN TYČINKY                                                                                        ENERGY TYČINKY

Přeji všem krásný podzimní den, venku listí padá do toho kapky deště lehce vnímám, opět nám začíná přicházet zima a moje imunita? Klesá a klesá...
Ačkoliv dbám na pravidelný příjem vitamínu, někdy jsem opravdu z toho dne vyčerpaná! Hodiny ve škole mi dávají zabrat, vždycky jsem šťastná, když tato část dne je u konce a já mohu vyměnit oblečení za sportovní a užívat si své hodiny jumpingu či H.E.A.T.u...Je to taková moje dávka energie i když večer usínám vyčerpaná.
Právě se nacházím ve svém nejproduktivnějším období mého života! Paráda! Studuji konečně co mě baví (nutriční terapie), dělám co mě baví s lidma co mě baví a láska vedle mě.
Začala jsem se dost zajímat o nové věci, přírodní (zdravé) produkty počínaje od kosmetiky k potravinám, a právě jednu takovou novinku, aktuální "boom" přináším na svůj blog v tomto článku.
Na trhu je spousta energetických či proteinových tyčinek, které si běžně zakoupíte v supermarketu  či nějakém obchodě přímo se specializující na sportovní či zdravou výživu. Ale také nevěřtě všemu!!! A už né proboha různým müsli tyčínkám...ano, mnohdy to je možná lepší než nějaká snickerska, ale opravdu, pokud Vám tyto müsli tyčinky chutnají a chcete se stravovat zdravě, alespoň vybírejte ty, které neobsahují tu mléčnou či jogurtovou polevu, protože ty polevy právě páchají tu kalorickou zlobu! Ale dost už o tomhle ...
Ráda bych Vám tímto představila produkty od značky SENS. Jedná se o proteinové a energy tyčinky ze cvrččí mouky. Ano, cvrččí! 
I DON'T FEAR BUGS-I EAT THEM
Asi Vám nebudu rozepisovat, proč zrovna cvrčči, ale přečtěte si to zde, na jejich stránkách to mají skvěle vysvětlené!
Měla jsem možnost vyzkoušet jejich testovací balení, dvou proteinových a dvou energy tyčinek a od každého zástupce, jsem si vybrala svou oblíbenou! 


Energy tyčinky mají příchutě dvě, to samé platí i u té proteinové. Dark chocolate & Orange, Pineapple & Coconut patří energy tyčinkám. Musím říct tedy, všechny! jsou nesmírně sytý! V půlce jakékoliv tyčinky jste sytý a spokojený, takže další půlku tyčky si můžete vychutnat klidně déle. Nejvíce mě oslovila s příchutí PINEAPPLE & COCONUT, ta mi opravdu moc chutnala.
Z proteinové části přichází Dark Chocolate & Sesame a Peanut Butter & Cinnamon. Na 60g tyčinky obsahuje 20g proteinu což je 1/3 a to už je myslím si, že skvělé a výživné! A můj oblíbenec jak jinak než PEANUT BUTTER & CINNAMON...neskutečná kombinace.
Všechny tyčinky jsou vyrobené z přírodních surovin, obsahují nízký počet sacharidů a také jsou GLUTEN FREE.
A to že jsou vyrobené ze cvrččí mouky? Opravdu to nepoznáte, takže se nebojte...cvrček se mezi zuby jen tak nezasekne. 
A pro výrobu těchto tyčinek neutrpěl žádný cvrček bolestí. "Před zpracováním se cvrčci zchladí a díky chladu se dostanou do jakési diapauzy, která je stejná jako jejich přirozená fáze spánku, tudíž necítí bolest. Navíc jejich centrální nervový systém je tak jednoduchý, že nemohou cítit bolest."
Na závěr jsem Vám chtěla sdělit tyto informace, jelikož se mi poslední dobou velice příčí zacházení s dobytkem či chov slepic. Proto pokud Vám to není lhostejné, určitě mrkněte sem. Takže se určitě nebojte, pro vychutnání těchto tyčinek nikdo neutrpěl bolestí.
Tyto produkty z cvrččí mouky si mě opravdu získaly díky svým nutričním hodnotám, chutím a také to, že je to něco nového a hlavně dobrého. Už jste někdo tyto tyčinky ochutnal? Co si myslíte o cvrččí mouce? 
Přeji hezký den.

8 komentářů

  1. Veľmi zaujímavý produkt aj keď musím uznať, že tvrdenie o tom, že človek je sýty z polovice tyčinky mi príde neuveriteľné. Skôr by som tipol, že by to viedlo k nadmernému príjmu kalórií lebo o pocite hladu často u človeka rozhoduje a množstvo hmoty ktoré zje (najmä pri rýchlom jedení atď). Inak to ale vyzerá na super doplnok stravy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Díky za komentář, na druhém obrázku můžeš vidět výživové údaje tyčinky, zrovné té energy tyčinky. Nemyslela jsem to úplně, že bych byla sytá a nemohla pak už nic jíst, protože bych už nemohla :D ale tak, z mého pohledu, že mi opravdu stačí kousek tyčinky, abych byla spokojená. Tyčinka má takovou svojí specifickou chuť a jakmile já konzumuji něco s vysokým podílem proteinu, tak mi stačí opravdu kousek :) Myslím si, že to má i více lidí. Ať už je to tento produkt od SENS či jiné ... Hezký den :)

      Vymazat
  2. Fíha, ešte som o ňom nepočula, ale vyzerá zaujímavo. :) Hoci si nie som istá, či by som to dokázala dať do úst. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :), nad touhle otázkou jsem taky dlouho přemýšlela...proto mi to několik měsíců leželo ještě v neotevřené krabici :D ale opravdu, nic takového, že by jsme tam měli cítit něco, co by naše chuťové pohárky rozpoznaly jako cvrččí produkt, není. Jsou chutné a výživné!
      Pokud budeš chtít vyzkoušet něco nového, určitě doporučuji :) Pěkný den.

      Vymazat
  3. Its really hard for me to turn a vegetarin, so really don t want to strat a new practise
    www.stylebasket.in
    Instagram:- stylebasket24

    OdpovědětVymazat
  4. Amishi Natural is India's leading online organic store that offers 100% natural, herbal and ayurvedic products, ayurvedic herbs online India.

    Immune System Booster Syrup
    Buy Ayurvedic Herbs Online

    OdpovědětVymazat
  5. Hi, I will also share one platform where you will get good information.

    Villa projects in Greater Noida

    OdpovědětVymazat
  6. Thanks for taking the time to discuss and share this with us, I for one feel strongly about it and really enjoyed learning more about this topic. Please share some more useful info on Best Gynecologist In Sharjah also. I can see that you possess a degree of expertise on this subject.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥